Gillette - виробник бритв, аксесуарів для гоління і кремів для гоління, а також різних засобів по догляду за шкірою. Бренд Gillette повністю належить до трансконтинентальної компанії Procter&Gamble (P&G). Бостонська компанія може пишатися тим, що її продукцією щодня користуються сотні мільйонів людей у всьому світі. Жодна компанія не ставиться до гоління так серйозно, як Gillette. За більш ніж сторічну історію бренд відкрив і перевірив на собі безліч базових законів бізнесу. 28 вересня 1901 року Нікерсон і Жилетт зареєстрували компанію American Safety Razor Company, а за місяць отримали патент на Т-подібний верстат та сталь Нікерсона. Але одразу виникла проблема – гроші інвесторів закінчилися надто швидко, оскільки леза для бритви насправді виявилися не такими дешевими, як спочатку передбачав Кінг. У 1902 році компанія стала публічною та змінила свою назву на Gillette Safety Razor Company. Компанія Gillette була лідером на ринку засобів для вологого гоління спочатку завдяки продукту під назвою Blue Blade, а потім – Super Blue Blade. Коли на початку 60-х років на ринок увірвалася інша фірма Wilkinson Sword зі своїми нержавіючими лезами, представники Gillette були шоковані. Потім у 1970 році Wilkinson Sword представила лезо, запаяне в пластик "під оптимальним для гоління кутом". Чистий прибуток компанії становить 0,9 -1,2 млрд доларів на рік, обсяг продажів - 8 - 9 млрд доларів. 2005 року Procter&Gamble купила 100% акції компанії Gillette за 57 мільярдів доларів. На сайті Компанія Gillette була лідером на ринку засобів для вологого гоління спочатку завдяки продукту під назвою Blue Blade, а потім – Super Blue Blade. Коли на початку 60-х років на ринок увірвалася інша фірма Wilkinson Sword зі своїми нержавіючими лезами, представники Gillette були шоковані. Потім у 1970 році Wilkinson Sword представила лезо, запаяне в пластик "під оптимальним для гоління кутом". Чистий прибуток компанії становить 0,9 -1,2 млрд доларів на рік, обсяг продажів - 8 - 9 млрд доларів. 2005 року Procter&Gamble купила 100% акції компанії Gillette за 57 мільярдів доларів. На сайті Компанія Gillette була лідером на ринку засобів для вологого гоління спочатку завдяки продукту під назвою Blue Blade, а потім – Super Blue Blade. Коли на початку 60-х років на ринок увірвалася інша фірма Wilkinson Sword зі своїми нержавіючими лезами, представники Gillette були шоковані. Потім у 1970 році Wilkinson Sword представила лезо, запаяне в пластик "під оптимальним для гоління кутом". Чистий прибуток компанії становить 0,9 -1,2 млрд доларів на рік, обсяг продажів - 8 - 9 млрд доларів. 2005 року Procter&Gamble купила 100% акції компанії Gillette за 57 мільярдів доларів. На сайті Потім у 1970 році Wilkinson Sword представила лезо, запаяне в пластик "під оптимальним для гоління кутом". Чистий прибуток компанії становить 0,9 -1,2 млрд доларів на рік, обсяг продажів - 8 - 9 млрд доларів. 2005 року Procter&Gamble купила 100% акції компанії Gillette за 57 мільярдів доларів. На сайті Потім у 1970 році Wilkinson Sword представила лезо, запаяне в пластик "під оптимальним для гоління кутом". Чистий прибуток компанії становить 0,9 -1,2 млрд доларів на рік, обсяг продажів - 8 - 9 млрд доларів. 2005 року Procter&Gamble купила 100% акції компанії Gillette за 57 мільярдів доларів. На сайтіПігулка є медикаменти, а також товари медичного призначення та медтехніка, які виготовлені на фармфабриці: Gilette , яка знаходиться в країні-США.