КОНТРАКТ - ОФЕРТА

Інтернет-аптека "Таблеточка" , що зветься надалі " Продавець " та користувач послуг, іменований надалі " Клієнт ", уклали цей Договір про наступне:

1. Основні положення

         1.1. Цей Договір укладається між Постачальником та Клієнтом у момент оформлення замовлення. Клієнт підтверджує свою згоду з умовами, встановленими цим Договором, шляхом проставлення позначки у графі "З умовами Договору згоден" при оформленні замовлення.

         1.2. Відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, зазначений Договір є публічним, тобто. його умови однакові всім Клієнтів .

         1.3. Клієнтами може бути як фізичні, і юридичних осіб. Фізичним особам послуга надається лише після досягнення ними повноліття.

         1.4. До відносин між Постачальником та Клієнтом застосовуються положення Цивільного кодексу України, Закон України „Про захист прав споживачів”, а також інші правові акти, прийняті відповідно до них.

         1.5. Клієнтом може бути будь-яка фізична та юридична особа, здатна прийняти та сплатити зазначений ним товар у порядку та на умовах, встановлених цим Договором.

         1.6. Постачальник залишає за собою право вносити зміни до цього Договіру.

2. Предмет договору

         2.1. Асортимент товару, призначеного для реалізації, представляється на сайті Постачальника через фото-зразки, що супроводжуються описом та ціною. Зовнішній вигляд товару може відрізнятись від фото-зразка на сайті у зв'язку з можливою зміною упаковки виробником.

         2.2. Постачальник продає Клієнту медикаменти, предмети догляду за хворими, перев'язувальні засоби, біологічно активні добавки, лікувальну та натуральну косметику, мінеральну воду та інші товари аптечного асортименту після оформлення Клієнтом відповідного замовлення на сайті Постачальника . У замовленні обумовлюються: найменування товару, кількість замовлених упаковок, вартість та сума товару та його доставки, спосіб доставки та її термін. За взаємною згодою сторін на замовлення можуть вноситися зміни щодо асортименту, кількості та строків доставки у зв'язку з кон'юнктурою ринку та можливостями Постачальника .

         2.3. Клієнт приймає товар зі свого замовлення та сплачує за нього та його доставку обумовлену суму зручним для нього способом: готівкою через кур'єра Постачальника , шляхом переказу грошей через платіжну картку банку, оплатою через інтернет-послуги або оплатою посередникам поставки, якими можуть бути транспортні чи поштові компанії .

         2.4. Замовлення, обумовлене обома сторонами, є невід'ємною частиною цього Договору та є обов'язковим для виконання обома сторонами.

         2.5. У разі зміни ціни товару, вказаної на сайті, оператор Постачальника зобов'язаний проінформувати Клієнта для підтвердження чи анулювання замовлення.

         2.6. За відсутності зворотного зв'язку з Клієнтом протягом трьох діб замовлення вважається анульованим.

         2.7. Якість товару, що надається, повинна відповідати стандартам, зазначеним у сертифікаті.

3. Порядок придбання товару та розрахунку за нього

         3.1. Клієнт після погодження з оператором Постачальника всіх умов замовлення (сума, строк, адреса, умова доставки) повинен зробити або передоплату на розрахунковий рахунок Постачальника , про що повідомити його шляхом надання відповідного документа, або розрахуватися з кур'єром Постачальника готівкою після отримання замовлення, або сплатити поставку посередникам.

         3.2. Оплата замовлення провадиться у гривнях або в іншій валюті з перерахунком за курсом НБУ на момент отримання замовлення.

         3.3. Для скасування замовлення до його формування та надсилання для доставки кур'єром, транспортними компаніями або "Укрпоштою" Клієнту необхідно зв'язатися з оператором Постачальника та повідомити номер замовлення. У разі, якщо замовлення вже сформовано та оплачено, гроші повертаються за особистою письмовою заявою Клієнта , доставленою в аптеку, що співпрацює з Постачальником , або надісланою електронною поштою, із зазначенням паспортних даних та номера банківської картки, з якої було оплачено замовлення. Повернення здійснюється на ту саму картку, з якою раніше здійснювалася оплата. Повернення коштів становить до 14 днів.

         3.4. При отриманні замовлення Клієнт зобов'язаний перевірити цілісність упаковки, повноту вкладення та у разі претензій викласти їх негайно кур'єру Постачальника чи представнику посередника, який доставив замовлення. В іншому випадку, претензії від Клієнта згодом не приймаються.

         3.5. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин . До переліку, крім деяких інших, включені такі групи товарів, що їх реалізує Постачальник : лікарські препарати та засоби медичного призначення; предмети санітарії та гігієни; світлочутливі товари (наприклад, рентгенівська плівка); корсетні товари; парфумерно-косметичні вироби; товари в аерозольній упаковці. У зв'язку з цим вищезгаданий товар Клієнт не має права повертати Постачальнику .

         3.6. Клієнт має право повернути товар, не зазначений у пункті 3.5. протягом семи днів, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару.

         3.7. У разі відмови Клієнта від товару Постачальник повертає йому суму, сплачену за сам товар, за вирахуванням суми витрат Постачальника , пов'язаних з доставкою його Клієнту . Повернення здійснюється шляхом переказу на платіжну банківську картку. Термін повернення коштів становить до 14 днів з дня пред'явлення Клієнтом відповідної правильно оформленої вимоги.

4. Права та обов'язки сторін

         4.1. Постачальник має право:

         4.1.1. Припинити надання послуг Клієнту , якщо останній порушує чинне законодавство України, моральні та етичні норми, а також умови цього Договору.

         4.1.2. Вимагати від Клієнта документ, що підтверджує його особу та дані, введені на сайті Постачальника .

         4.1.3. Запропонувати Клієнту аналог замовленого товару у разі, якщо той відсутній на складі Постачальника або для економії коштів Клієнта шляхом надання дженерика.

         4.1.4. Відмовити у забезпеченні замовленням Клієнта , якщо вчасно не здійснено оплату замовлення.

         4.2. Постачальник зобов'язаний:

         4.2.1. Надавати Клієнту товар із його замовлення належної якості, який пройшов відповідні дослідження та отримав сертифікат.

         4.2.2. Надавати Клієнту всі необхідні супровідні документи: накладну, розрахунковий чек, при необхідності - відсканований сертифікат на цю серію товару на електронну пошту Клієнта .

         4.2.3. Дотримуватись законодавства України щодо недоторканності особистої інформації, що стосується Клієнта . Особисті дані Клієнта не можуть надаватися третім особам, але зберігаються для подальшого надання послуг Клієнту .

         4.2.4. Дотримуватися конфіденційності щодо замовлень Клієнта , його оплат.

         4.3. Клієнт має право:

         4.3.1. Відмовитись від замовлення у разі відсутності на складі Постачальника необхідного товару, у разі зміни ціни, якщо попередньо оператор Постачальника не повідомив про це Клієнта .

         4.3.2. Відмовитись від товару, якщо при його отриманні порушено цілісність упаковки, повноту вкладення або виникли інші претензії, що залежать від Постачальника чи посередника доставки.

         4.3.3. Користуватися всіма знижками та акціями, які на своєму сайті надає Постачальник .

         4.4. Клієнт зобов'язаний:

         4.4.1. Здійснити стовідсоткову оплату отриманого замовлення та його доставку будь-яким зручним для Клієнта способом.

         4.4.2. Безумовно виконувати всі умови цього Договору та стежити за його змінами та доповненнями, що публікуються на сайті Постачальника .

         4.5. Жодна зі сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання зобов'язань, що випливають із цього Договору, обумовлене обставинами, що виникли поза волею та бажаннями сторін і які не можна передбачати або уникнути, включаючи оголошену чи фактичну війну, заборонені дії влади, громадянські хвилювання, епідемії. , блокаду, ембарго, землетруси, повені, пожежі та інші стихійні лиха

         4.6. Документ, виданий відповідним компетентним органом, є достатнім підтвердженням наявності та тривалості дії обставин непереборної сили.

         4.7. Сторона, яка не виконує свого зобов'язання внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна негайно сповістити іншу сторону про перешкоду та її вплив на виконання зобов'язань за Договором.

5. Вирішення спорів

         5.1. Усі суперечки чи розбіжності, що виникають між сторонами за цим Договором або у зв'язку з ним, вирішуються шляхом проведення переговорів між сторонами.

         5.2. У разі неможливості вирішення спорів чи розбіжностей шляхом переговорів такі спори та/або розбіжності підлягають розгляду у суді.